Thursday, July 31, 2008

so fair so good :-)

otsustasin ikkagi fair trade fänniks hakata ja teate miks. ehhee.. sellepärast et mu lemmiklaulja chris martin coldplay bändist on fair trade fänn. vaadeke pilti ja veenduge ise! eeskujud nakatavad. nii et kallis fairtrade eesti, leidke omale üks tuntud ja armastatud eestlane ja fair trade sõnum hakkab kulutulena levima. kuigi vaatasin järgi, et eestis ca 40% inimestest 2008 märtsi andmetel teab mis fair trade on. ja 2006 november oli teadlikkus ainult 4%. hmm.. huvitav.. ma ei ole teadlikult küll ise kunagi FT märgiga kaupu ostnud, aga selgub et body shop tooted on ka FT, nemad küll kasutavad väljendit community trade, aga mõte on sama. igatahes stockmannis, kaubamajas, rimis, prismas peaks leiduma nii fair trade veini, õlut, kohvi, teed, suhkrut, puuvilju (ananass, apelsin, banaan, mango), shokolaadi, kakaod, puuvillatooteid (käterätte jne). mulle nii meeldis eelmise aasta kampaania, mis kaubamajas tehti fair trade toodete promomisel, et kui sulle loosiõnn naeratas, siis said auhinnaks oma kehakaalu jagu fair trade puuvilju! fantastiline! mõelge kui palju head kraami! kui ma omale aafrika mama tagumiku olen treeninud, siis saan veel rohkem puuvilju selliste loteriidega! ehhee... head kõrbemist teile sinna eesti suvve!

PS! NB! kaardil punasega märgitud piirkond on ala, kus maailmas ainukesena rooibos tee kasvab. seal me oma uurimust läbi viimegi. ostke siis kohvikus alati punast lõuna aafrika teed ehk rooibos teed ja veenduge, et see on fair trade, eksole! :-)

No comments: