Tuesday, July 8, 2008

mytsi ja kinnastega kontoris

tervitus kallis soe eesti! olen teist p2eva kaplinnas kontoris. salli, mytsi ja kinnastega. anne rabab hoolega t88d teha, mina ei viitsi, ma tahan hoopis teile kirjutada. nyyd on nii, et kontoris on internet, aga kodus enam ei ole. elame yhe bernardi korteris, 3-4 km jalutada observatory'ist rondeboschi poole. p2ris armas v2ike korter, mis peaasi, v2ga odav. maksame kahepeale 700 randi n2dala eest. mis on siis kroonides 850 eeku umbes. noh jah, selle piirkonna kohta v2ga odav. me kumbki ei taha kuus rohkem kui 1500 randi n2gu maksta, mis on siis 1800 eeku umbes. see on meie maksimum eelarve. otsime veel uut kodu, bernardi tuppa saame j22da kaheks n2dalaks. eile juhtus igasugu imelikke asju muide. minestasin kontoris n2iteks. pilt l2ks tasku ja kukkusin pikali. tegin silmad lahti ja aru ei saanud kus ma olen v6i kaua ma meelem2rkuseta olin. vist ainult hetkeks tegelikult. imelik. kultuurishokk avaldub nyyd siis sedamoodi. :)

siis t2naval jalutasime koju eile ja yks valge vanem kerjusmees jalutas meile vastu, tegi ristim2rgi k6igepealt, kui meid n2gi ja siis kerjas inglise keeles meilt raha. me ingnoreerisime teda. ma t6esti arvasin, et parem on mitte otsa vaadata, aga tyyp l2ks v2ga agresiivseks. karjus, et vastake ometi midagi. ja kui me tast juba m88das olime, siis karjus seljataga fuck you ja hakkas meile j2rgi jooksma. ise karjudes. nii 6udne oli. mul oli 6nneks vihmavari k2es ja m6tlesin, et kui ta meile j2rgi j6uab ja meid ryndab, siis ma kasutan vihmavarju relvana. 6nneks ta siiski meile j2rgi ei j6udnud. aga parasjagu 6udne oli ikkagi. valgeid siin t2naval jalutamas ei n2e. ainult mustad ja pruunid. nii et p2ris k6he hakkas korraks. aga samas on tore j2lle kuidas minibussid siin liiklevad, nagu indias. :) s6idu pealt k6ik hyppavad peale ja maha ja bussist yks mees muudkui h6igub t2navale, et kuhu suunas nad s6idavad ja bussijuht laseb koguaeg signaali. see on tore. :)) ainult et yhtki valget bussides ei ole.

1 comment:

ML said...

appi br6nn minestas!!! m

a loen k6ik su jutud l2bi tagantj2rgi nyyd enne magamaminekut :)