Tuesday, July 22, 2008

nontembo sünnipäev

tervitus folgitajad! sel pildil on mu kodu. :) täna on nontembo sünnipäev. tore neegrinaine. kontoris k6ige toredam. ma jagangi nüüd kabinetti temaga. sandra ja nontembo ütlesid mulle täna, et issake, sa aire peaksid modellitööd tegema ja mitte farmeritega töötama. juhuuu! väga tore, esimesed märgid sellest, et kontoris pannakse meid juba tähele. lazarus, meie farmer-boss ütles täna, et me oleme liiga eurooplased annega, et nii viisakad ja mitte-agressiivsed, et me v6iks otsekohesemad olla oma n6udmistes. et olge rohkem nagu ameeriklased ja austraallased, pealetükkivad ja ebameeldivad. mis tuletab mulle kohe meelde eilset kinos käiku. no ma ei tea. valged l6una aafriklased muide ongi nagu ameeriklased, sellised natuke v6ltsid ja üliviisakad ja ei ütle kunagi otse, mis nad asjast arvavad. inimesed on nii leplikud kuidagi, ja noh, selle olen ma ammu ära 6ppinud, et kui kedagi kohtad, siis esimesed viis minutit on vestlus selline, hey, how are you, good, you, very good, thank you. how was your day. fantastic and yours. very nice. have a goo day. you too. jne jne jne. sellega harjub hämmastavalt kiiresti. kuigi see on nii ajuvaba väikse eestlase jaoks. aga siin t6esti toimib k6ik sedasi, isegi poes, müüjad elu eest naeratavad ja how are you and how was your day ja do you want to hear today`s joke käib iga väikse kokkupuute juurde. nagu teisteski suurtes riikides, kus on palju tööpuudust, nii ka siin on palju kunstlikult loodud töökohti. alati keegi kaalub su puuviljad ära, keegi pakib su toidu kilekotti, parkimisautomaadi juures seisab keegi, kes sinu eest pileti masinasse lükkab jne. aga p6hiline, et k6ik on nii häpid ja naeratavad, ja laulavad. ma ka vilistan koguaeg k6ndides, vahel sellepärast et teeselda, et ma olen hästi chill ja ei karda üldse pimedas üksi k6ndida, vahel sellepärast, et rohkem kohalik välja paista.
muidu ma hakkan ennast natuke juba rohkem nagu aafrikas tundma küll. et kui koosolek on kokku lepitud kell 13. siis kell 13 selgub, et hoopis kell 15. siis kell 15 selgub, et täna on kohutav crisis kellelgi ja et koosolek on homme kell 14. :) nagu india! :)

1 comment:

ML said...

miskip2rast tekkis tahtmine ytelda, et kuule j6le tore et sa ikka l2ksid sinna!