Wednesday, July 30, 2008

black is beautiful

sellise loosungiga black is beautiful promotakse neegrimodelle! mustad naised ongi lihtsalt väga ilusad! vaatan trennis peeglist ennast nende k6rval ja m6tlen vahel, et tahaks ka neeger olla. ma tahan neid musti krussis juukseid. lasteaias sain lastel päid paitada ja selle varjus nende juukseid katsuda. eile kas teate oli mu suurpäev. käisin kohalikus sos lastekülas. milline r66m! ma ei suutnud oma emotsioone kohe ohjeldada! pildil olen külajuhataja dawie marais'iga. enne küsisin lazaruselt kontorist, et kuidas seda nime hääldatakse, siis helistasin talle. ehhee... daavi maree on hääldus eksole. niisiis usun ma endiselt, et sos on üks superluks organisatsioon. olgu siis seal-v6i siinpool maakera.

ma üldse hetkel olen natuke hajevil teemade suhtes, millega tahaks tegelda. mu majanaaber zimbabwe neegripoiss mthulisi ntangakwa (proovige järgi ütelda, ehhe) töötab micro finance alal, mis on eriti huvitav. indias juba hakkas see teema mind huvitama. see on siis vaestele laenude andmise kontor, need inimesed, kelle sissetulek (enamasti illegaalne ka veel) on alla miinimumpalga ja kes tavapangast mingil juhul laenu ei saa. siis mthulisi firma annab neile laenu maja remondiks v6i maja laiendamiseks, noh, meie m6istes on need majad ikka pigem hurtsikud ja max laen on 10 000 randi, mis on umbes sama palju eekusid. intress on küll hästi k6rge, 40%. samas suure osa laenusid kannavad nad maha, sest noh, see bisinis on selline natuke nagu heategevus. indias töötab see mu meelest paremini kui siin. siin lehes kirjutatakse, et tuleb indialt 6ppida, kuidas micro crediting siin paremini tööle saada. igatahes väga huvitav.

ma lugesin ingridi prantsusmaa blogist kuidas seal on k6ik nii ulme hügieeniline, et automaatne p6randa-ja prilllaua pesu peale igat vetsus käimist. ma m6tlesin kohe ühele hullule naisele trennist, selline 55 aastane valge naine, kes teeb alati kaks trenni järjest (vorm missugune!), aga kui pesema läheb, siis ütleb, et k6ik on nii kohutavalt räpane ja pritsib puhastusvahendiga terve dushiruumi, k6ik seinad ja kraanid jne, enne üle kui siseneb. vaatasin teda silmad pärani, ta noogutas muudkui ja soovitas mul sama teha.

ma tahan ikka fair trade'i ka promoda, aga enne ei promo, kui ise selles selgust saan eksole. täna sain teada mis fair trade logol kujutatud on. no kuulge, kas te saate aru, et sellel logol on lehvitava inimese kuju? must täpp on inimese pea ja roheline jutt on käsi. no ma ei tea. ma pakkusin ikka, et see on ying ja yang sümbol. ehhee.. aga minge http://www.fairtrade.ee/ lehele igatahes! ei raatsigi kontorist ära minna, nontembo mängib aafrika mussi siin. aga trenn ootab. mu suur missioon aafrika mama tagumik omale saada, ootab täitmist!

1 comment:

* said...

Sain ka lõpuks teada, tänu Sinule, et mis seal fair trade logol on kujutatud. Minu jaoks oli see ka mingi ying ja yang sümbol rohelise lehekesega :S.

PS. Hästi tore, et Sa oma seiklused jälle blogisse kirja paned.