Monday, October 6, 2008

tahan aafrikasse tagasi

molo! tere tulemast euroopasse! saabusin täna 6htul münchenisse. no ma ei tea. midagi on selle euroopaga juhtunud kolme kuu jooksul. see on nii, et k6nnin siin tänaval kell kümme 6htul, pimedas, kujutage ette!, ja keegi ei vaata imelikult. k6ik inimesed jalutavad aeg luubis, vaikselt, vahel keegi natuke naerab eemal, inimesed ajavad vaikselt juttu. m6istus ütleb mulle, et olen alles kaplinnas, seega k6nnin hästi kiiresti, silmad maas, aga samal ajal tean täpselt mis mu ümber ja selja taga toimub. kellelegi pikalt silma ei vaata. mobiili taskust välja ei v6ta. otsustan ikkagi proovida mobiili kätte v6tta ja kiiresti smsi trükkida. ise paaniliselt selja taha vaadates, sest iga selja tagant mööduja on potentsiaalne mobiili näppaja. müncheni ülikondades härrasmehed jalutavad must mööda ja mina v6patan, mobiili ruttu taskusse surudes. nad vaatavad mind nagu täielikku kuut6bist ja astuvad sama rahulikul sammul pea püsti edasi. ma olen täiesti shokis. mis siin toimub? miks inimesed ei karda kedagi, kuidas naised jalutavad kell kümme 6htul pimedas üksi linnas? kus on muusika, miks keegi ei laula tänaval, kus on värvid? miks k6ik halli ja pruuni kannavad? ja kujutage ette, k6ik ootavad rahulikult valgusfoori taga rohelist tuld!! ennekuulmatu! mul käib pea ringi sellest aeglusest ja hallusest! ma tahan tagasi kaplinna! tahan tagasi aafrikasse! mul on selline tunne nagu ma oleks ainuke must neegri sissi siin valgete keskel. ei sobitu pilti. silvar, härra aafrika, palun abi!

No comments: