Thursday, August 28, 2008

doo be doo

molo uuesti! on viimane aeg kirjutada veidi ka lõuna-aafrika muusikast! freshlyground (vaata pilti) on üks tore kohalik popansambel, kes on pop ka euroopas oma doo-be-doo lauluga. hmm.. mahube on teine tore grupp. mu absoluutne uus muusikaline lemmik on the penguin cafe orchestra. hmm.. sosi paul korraldab jazzu festivali siin kord aastas, siis ma saan natuke targemaks kohaliku jazzu kohapealt. tore eksole. ja nüüd vabadage mind, lippan trenni. ma olen otsustanud, et enne trennis käimist järele ei saa jätta, kui mind ka sisiks kutsuma hakatakse. sisi on õde. tänaval kuuled koguaeg kuidas üksteist kutsutakse sisi või sister või mehed ütlevad noorematele naistele ka lady. mulle öeldakse mam või madam ja ma pole sellega rahul. kohalikud ütlevad, et enne kui mul sisi tagumikku ei ole, ei kutsu mind keegi sisiks. nii et pean minema selle nimel tegutsema. :)))

2 comments:

E4 said...

aga Freshlyground esineb Tallinnas 24.septembril:):):)

Reine said...

igavesti mõnus rütm ja hääl on neil ning nüüd olen ma suur Ma'cheri plaadi fänn :) (minu arvates parim võrreldes eelmise kahega)
Tänan tänan tänan postituse eest!